GENESIS AND STRUCTURE OF SOCIAL SPACE TOURISM
Abstract
About the Author
S. V. DusenkoRussian Federation
CandidateofSociological Sciences,AssociateProfessor,Director oftheInstituteofTourism andHospitality
References
1. Бурдье П. Социальное пространство и генезис «классов» / пер. с фр. // Социология политики. М., 1993. С. 5–82.
2. Джафари Дж. Феноменология туризма // Теория и практика физической культуры. 2000. № 8. С. 47–54.
3. Луман Н. Реальность массмедиа / пер. с нем. А.Ю. Антоновского. М.: Праксис, 2005. 256 с.
4. Парсонс Т. Введение // Американская социология: перспективы, проблемы, методы. М.: Прогресс, 1972.
5. Радаев В.В. Экономическая социология: курс лекций. М.: Аспект Пресс, 1997.
6. Шюц А. Повседневное мышление и научная интерпретация человеческого действия // Современная зарубежная социология (70–80-е годы). М., 1993. С. 104–124.
7. Parsons T. The political aspect of social structure and process // Varieties of political theory / ed. by D. Easton. Englewood Cliffs (NJ). Prestige-Hall, 1966. P. 163.
8. Sorokin P. The Sociology of Revolution. N.-Y.: Hovard Fertig, 1967 (1925).
9. Филиппов А.Ф. Социология пространства: общий замысел и классическая разработка проблемы. URL: http://www.ruthenia.ru/logos/number/2000_2/09.html#_ ftnref1, 25.03.2005
Review
For citations:
Dusenko S.V. GENESIS AND STRUCTURE OF SOCIAL SPACE TOURISM. Vestnik NSUEM. 2014;(3):345-351. (In Russ.)