SERVICES AS RESOURCE OF COMPETITIVE ADVANTAGE OF ENTERPRISE
Abstract
The article considers the issues of transformation of service sector into services sector; common features and specifics of service sector and services sector are shown; possibilities of competitive advantage of enterprise that develops service maintenance and realization of output are revealed.
About the Author
M. V. UdaltsovaRussian Federation
Doctor of Economics, Professor, Chair of Social Communications and Sociology of Management
References
1. Проблемы гуманитарного образования в области сервиса / Наука – сервису XXI в. М., 2001.
2. Удальцова М.В. Человек и его потребности. Сервисология. Новосибирск: Сибирское соглашение, 2002. 203 с.
3. Удальцова М.В., Аверченко Л.К. Социология и психология управления. Новосибирск: НГАЭиУ, 2004. 149 с.
4. Шоул Джон. Первоклассный сервис как конкурентное преимущество. М.: Альпина Бизнес-Букс, 2006. 337 с.
Review
For citations:
Udaltsova M.V. SERVICES AS RESOURCE OF COMPETITIVE ADVANTAGE OF ENTERPRISE. Vestnik NSUEM. 2012;2(4):23-28. (In Russ.)