Preview

Vestnik NSUEM

Advanced search

SERVICES AS RESOURCE OF COMPETITIVE ADVANTAGE OF ENTERPRISE

Abstract

The article considers the issues of transformation of service  sector into services  sector; common features and specifics of service  sector and services  sector are shown; possibilities of competitive advantage of enterprise that  develops service  maintenance and  realization of output are revealed.

About the Author

M. V. Udaltsova
Novosibirsk State University of Economics and Management, Novosibirsk
Russian Federation
Doctor of Economics, Professor, Chair  of Social Communications and  Sociology  of  Management


References

1. Проблемы гуманитарного образования в области сервиса / Наука – сервису XXI в. М., 2001.

2. Удальцова М.В. Человек и его потребности. Сервисология. Новосибирск: Сибирское соглашение, 2002. 203 с.

3. Удальцова М.В., Аверченко Л.К. Социология и психология управления. Новосибирск: НГАЭиУ, 2004. 149 с.

4. Шоул Джон. Первоклассный сервис как конкурентное преимущество. М.: Альпина Бизнес-Букс, 2006. 337 с.


Review

For citations:


Udaltsova M.V. SERVICES AS RESOURCE OF COMPETITIVE ADVANTAGE OF ENTERPRISE. Vestnik NSUEM. 2012;2(4):23-28. (In Russ.)



Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-6495 (Print)