Preview

Vestnik NSUEM

Advanced search

NEW APPROACH TO CLASSIFICATION OF SERVICES

Abstract

The paper suggests new classifications of services based on the informative features; examples are given for each identified classification group; the mechanism of value forming for consumer is shown.

About the Author

I. D. Kotlyarov
National Research University Higher School of Economics, St. Petersburg
Russian Federation
PhD  in Economics, Associate Professor, Chair  of Financial  Markets and  Financial  Management


References

1. Восколович Н.А. Экономика платных услуг. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2007. 399 с.

2. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии. СПб.: Питер, 2003. 544 с.

3. Кувшинов А.М., Цыбулевская Н.А. Классификационные признаки и виды услуг в современной экономике // Научный вестник Уральской академии государственной службы: политология, экономика, социология, право. 2009. № 7. С. 39–46.

4. Смирнова Е. Дорога к хабу // Эксперт Северо-Запад. 2011. № 10. URL: http://expert.ru/northwest/2011/10/doroga-k-habu/. Проверено 28.01.2013.


Review

For citations:


Kotlyarov I.D. NEW APPROACH TO CLASSIFICATION OF SERVICES. Vestnik NSUEM. 2013;(2):148-157. (In Russ.)



Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2073-6495 (Print)