NEW APPROACH TO CLASSIFICATION OF SERVICES
Abstract
The paper suggests new classifications of services based on the informative features; examples are given for each identified classification group; the mechanism of value forming for consumer is shown.
About the Author
I. D. KotlyarovRussian Federation
PhD in Economics, Associate Professor, Chair of Financial Markets and Financial Management
References
1. Восколович Н.А. Экономика платных услуг. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2007. 399 с.
2. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии. СПб.: Питер, 2003. 544 с.
3. Кувшинов А.М., Цыбулевская Н.А. Классификационные признаки и виды услуг в современной экономике // Научный вестник Уральской академии государственной службы: политология, экономика, социология, право. 2009. № 7. С. 39–46.
4. Смирнова Е. Дорога к хабу // Эксперт Северо-Запад. 2011. № 10. URL: http://expert.ru/northwest/2011/10/doroga-k-habu/. Проверено 28.01.2013.
Review
For citations:
Kotlyarov I.D. NEW APPROACH TO CLASSIFICATION OF SERVICES. Vestnik NSUEM. 2013;(2):148-157. (In Russ.)